Home Biznes Reklama wielkoformatowa zewnętrzna – billboardy Warszawa

Reklama wielkoformatowa zewnętrzna – billboardy Warszawa

by admin

Bilboard – zło konieczne czy Twoja szansa na sukces?

Zależnie od tego na jaki typ reklamy postawisz, taką również zyskasz siłę przebicia wśród konkurencji. Zwykłe ogłoszenia umieszczane w prasie nie zawsze bowiem dotrą do Twoich potencjalnych klientów. Niestety pod tym względem branża reklamowa jest bezlitosna – liczy się rozmiar, forma i rozmach. Dlatego też za jedne z najbardziej skutecznych reklam wizualnych, uważa się bilbordy. W czym tkwi ich sekret?

Reklama wielkoformatowa i jej znaczenie

Słynne przysłowie mówi, że „reklama jest dźwignią handlu” i trzeba się z tym zgodzić. Na rynku istnieje bowiem multum produktów i usług, które rywalizują ze sobą o uwagę konsumentów. Ich sukces często opiera się nie na jakości, jaką sobą reprezentują, a na tym, po jakie chwyty reklamowe sięgają ich producenci. Nie da się ukryć, że reklama buduje wizerunek marki oraz wpływa na świadomość jej potencjalnych odbiorców. Reklama outdoor to również swojego rodzaju prestiż – reklama zewnętrzna w Warszawie wpływa bowiem na renomę firmy. Powinna ona więc trafiać do jak najszerszego grona ludzi, a tym samym zaskakiwać ich swoją pomysłowością, wykonaniem, a także… Formatem! Dlatego też pod tym względem przewagę zyskują bilbordy reklamowe. Dlatego też kampania reklamowa powinna być dobrze przemyślana i nie wykluczać tej formy przekazu.

Bilboardy reklamowe – planowanie

Pierwszym i najważniejszym krokiem jest planowanie – to od niego będą w znacznej mierze zależeć efekty końcowe. Mowa tu głównie o tym, czy kampania przyniesie zamawiającemu tą usługę zyski, bądź przełoży się na wzmocnienie wizerunku firmy. Przed zaplanowaniem kampanii należy określić cele, które ta forma reklamy ma osiągnąć. Na podstawie tego weryfikuje się grupę docelową, do której będzie kierowana kampania. Kolejnym krokiem jest określenie wielkości, zasięgu oraz lokalizacji bilbordów, które mają przedstawiać dany produkt. Bardzo ważnym etapem jest także określenie budżetu – tylko w ten sposób będzie można stworzyć reklamę, szytą na miarę klienta. Co dalej?

Reklama outdoor – proces twórczy

Zebrane wcześniej informacje stanowią podstawę stworzenia kampanii reklamowej. Należy tu uwzględnić także tzw. Points of Interest, czyli miejsca użyteczności publicznej, które odgrywają ogromną rolę w kształtowaniu się świadomości konsumentów. Pod tym kątem dobiera się więc format, lokalizację raz treść nośników. Kolejnym z kroków jest sprecyzowanie wyboru bilboardu reklamowego, na podstawie wykonanych przez nas projektów. Dokładnie wykonane wizualizacje pozwalają na ocenienie tego, czy projekt spełnia Twoje oczekiwania. Używając specjalnie przeznaczonych do tego programów, wykonawca reklamy określa również to, jak będzie ona wyglądać o danej porze dnia lub roku. Dzięki temu zyskasz pewność, że pojawiające się na reklamie treści będą transparentne. Ostatnim etapem jest już jedynie montaż reklamy!

Reklama wielkoformatowa – Warszawa

Konkurencja w stolicy nie śpi. Billboardy w Warszawie pełnią nie tylko funkcję reklamową, ale są one również wyznacznikiem renomy Twojego produktu. Ważne jest to, by zaznaczyć swoją obecność w tym największym z polskich miast. Dlatego nie pozwól swojej marce zginać w gąszczu wszędobylskich plakatów, szyldów czy ulotek. Zaznacz swoją obecność na rynku stawiając swój bilbord w Warszawie. Na efekty nie będziesz długo czekać!

Źródło: Shark Design Drukarnia Warszawa

Podobne