CRM to biznesowe oprogramowanie do profesjonalnego zarządzania sprzedażą, oraz relacjami z klientem. System CRM cechuje się łatwością obsługi, integracją z innymi systemami biznesowymi, ergonomią pracy, maksymalną efektywnością. System do zarządzania relacjami z klientem jest skalowalnym oprogramowaniem, który można dostosować do potrzeb każdego przedsiębiorstwa. Funkcjonalność tego biznesowego oprogramowania w różnym stopniu wykorzystywana jest w zależności od potrzeb klienta.

CRM jest wcześniej obraną strategią firmy, nie jest "wąskim gardłem" w rozwoju przedsiębiorstwa. System ten wspiera czynności marketingowe, jest w pełni wystarczalny w procesach sprzedaży oraz obsługi klienta biznesowego.

System swoim działaniem i zasięgiem obejmuje każdego pracownika danej jednostki, pozwala to na płynne pozyskiwanie oraz dostarczanie informacji, która jest kluczowa w przypadku zamówień i sprzedaży.

System CRM udoskonala wszystkie procesy związane z klientem oraz sprzedażą, jego budowa nastawiona jest na rozwój oraz integrację z innymi aplikacjami i programami biznesowymi. System idealnie łączy się z takimi programami jak Oprogramowanie dla przedsiębiorstw ERP, pakietem aplikacji biurowych MS Office.

CRM jest nowoczesnym oprogramowaniem, który rozwija się wraz z technologią oraz potrzebami klienta. System dedykowany jest również na urządzenia przenośne co jeszcze bardziej uwidacznia jego natychmiastowy przepływ informacji.